.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در نوروز
رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی استان البرز در ایام پایانی سال ۹۳ و نوروز ۹۴ را اعلام کرد.

سرهنگ رضا اکبری‌ در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی نوروز 94 اظهار کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان البرز‌ به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک، محدودیت و ممنوعیت عبور و مرور در محورهای پرترافیک البرز اجرا می‌شود.

وی افزود: در صورت ایجاد شرایط جوی یا ترافیکی خاص، محدودیت‌های مقطعی نیز در حوزه استحفاظی پلیس راه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب می‌کند، ممنوع است.

وی تصریح کرد: در تمام محورهای برون‌شهری در این ایام، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود و عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی هستند.

وی گفت: ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود ‌یا ممنوعیت تردد در طول سال را دارند.

اکبری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج- چالوس‌ بیان کرد:‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در مجور کرج- چالوس ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه در محور کرج- چالوس از ساعت 12 روزهای 4، 7، 13 و 14 فروردین‌ماه تا 3 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز اظهار کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 الی 3 بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج، یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز پنجشنبه 28 اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 الی 22 همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه است.

اکبری یادآورشد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 9 الی 22 روز جمعه 29 اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 الی 22 همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.